اجرای ۴۰۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان قزوین 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: فروردین امسال در ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی اجرا شد.

فتاح آسیابی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: نصب ۲۰۰متر طول نیوجرسی، تعمیر و مرمت ۶هزار و ۷۰۰متر طول گاردریل خسارت دیده، نصب ۵۰۰متر طول گاردیل جدید، ۸۵عدد تابلوی اخطاری و انتظامی، ۲چراغ چشمک زن و ۱۰ مورد ایمن سازی تقاطعات و دوربرگردان‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در بخش ارتقای ایمنی راه‌ها طی ماه گذشته بوده است.

وی به عملکرد این معاونت در حوزه روکش آسفالت راه‌های شریانی نیز اشاره کرد و افزود:در فروردین امسال ۶باند کیلومتر روکش آسفالت و ۱۱هزار متر مربع لکه گیری در محور‌های استان قزوین اجرا شد.

‌آسیابی از بررسی ۲۰ پرونده در کمیسیون حریم راه‌ها طی ماه گذشته خبر داد و گفت:کمیسیون حریم وظیفه رسیدگی و بررسی درخواست‌های متقاضیان جهت صدور مجوز ساخت و ساز در حریم راه‌ها را بر عهده دارد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه روکش آسفالت اضافه کرد: فروردین امسال ۲هزار تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های استان به مصرف رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در ماهی که گذشت ۹مجوز ایجاد مستحدثات و عبور تاسیسات زیربنایی با حفظ حریم قانونی در حاشیه راه‌های استان صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.